close
Last Chapter
分類: HD 1
2008/10/17 03:31

 


My Dear Fans, the Blog has come to an end, I won’t be coming to the Blog anymore.

我親愛的歌迷們,這個部落格已經到了結束的時候,我不會再回來部落格了。

Thank you very much for supporting me all this years.

非常感謝這幾年來你們的支持我

My tears had dried and I’ve to move on, no matter how tough life is gonna be.

我的眼淚已乾,但我必須向前邁進,不管人生有多麼艱苦

All this years, the love that you had given me, I’m thankful for the love that u guys had given me ~

這些年,你們給我的愛,我很感激你們給我的愛

The pain I’m going through is misery or shall I say it’s a tragedy of my path in music.

我所經歷的痛苦是苦難,或者我應該也可以說是我音樂路上的悲劇

No matter what....life goes on~ Do take care, you‘ll always have my blessing~

無論如何....生活要繼續~你們要保重自己,你們一直都會有我的祝福~






___________________________________________

義達 ..我真的好不捨,已經習慣去你的部落閣有3年了,突然關掉讓我不知如何是好@@

arrow
arrow
    全站熱搜

    tul33al 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()